2013. december 19., csütörtök

Sajnálom...

Sziasztok! Sajnos a cím, nem egy újabb fejezet címe, hanem a blog végét jelöli. Ha még valaki figyelemmel követte, észrevehette, hogy július óta nem volt rész. Ezt az időhiány is okozta, de főleg az, hogy elidegenedett tőlem a blog. Még az elején nagyon szerettem írni, de mostanra egyre inkább azt érzem, hogy mást írnék, ehhez pedig már nincs türelmem. Ahogy visszaolvastam a fejezeteteket rájöttem, hogy nem tetszenek, akkor meg semmi értelme szerintem folytatni. Igazság szerint nem is tudom miért kezdtem bele egy ilyen fanficbe, mikor nem rajongok úgy a 1D-ért, a másik dolog meg, hogy rengeteg ilyen blog van. Szerintem az enyém nem sablonos, de mégsem érzem a sajátomnak. Valami egész mást szeretnék írni, aminek alapötlete még nyáron megszületett. Szerkesztőtárs vagyok még egy kritika blogba, és még ahhoz is kevés az időm. Ezt a történetet szerettem volna befejezni, mert megvolt az elképzelésem, de sajnos mégsem sikerült. Nem akartam olyan lenni, aki belekezd és nem fejezi be, de mégis ez lett. Ennek ellenére úgy érzem, hogy ami nem megy azt nem kell erőltetni, és itt nem az írásra értem, hanem erre a történetre.Legközelebbi írásomat csak akkor teszem közzé, ha azt megírom teljesen. Azt hiszem ennyi lettem volna. A blogot nem törlöm, mert ha már ennyi munkát belefektettem, maradjon látszata, de a történetet nem fogom folytatni.
Köszönöm a feliratkozóimnak, az olvasóimnak, a hozzászólóknak, és azoknak, akik átnézték a fejezeteket. Köszönöm, hogy eddig velem voltatok, de nem fogok eltűnni, más blognál, mint szerkesztő társ megtaláltok.Viszlát!


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Szerintem csak annyit kéne tenned hogy felfogatsz társakat de nekem nagyon tetszett és biztos lennék benne hogy menne neked tovább is de majd ha írsz újat azt is fogom olvasni mert van hozzá tehetséged

Hallie Sanford írta...

Szia! Köszönöm szépen, jól esik amit írtál. Úgy érzem, ez már teljesen eltávolodott tőlem, de a következő blog, amit tervezek, az teljesen más lenne. Az új blog nem tudom mikor fog létrejönni, mert még csak fejben van meg, de remélem hamarosan írott formában is jelen lesz. :)